Trička od značky Nosím Slovotvary jsou stoprocentně české výrobky. To je v módě téměř unikát
8. 10. 2024

Přemýšlím. To je text, který zdobí většinu produktů malé brněnské značky Slovotvary. Její autorkou je mladá reklamní textařka z Brna Klára Vahala. Její produkty ještě donedávna sestávaly především z webových textů. Před víc než rokem však Slovotvary rozšířila na Nosím Slovotvary: E-shop, kde nabízí udržitelné a lokálně vyráběná trička, ponožky, plátěné tašky a zápisníky s kreativními texty.
Na začátku byla frustrace z běžných obchodů s oblečením
Projekt Nosím Slovotvary vznikl z nudy. „Nevěděla jsem co s volným časem. Chtěla jsem ho vyplnit nějak smysluplně a dělat něco, kde zúročím svoje zkušenosti,“ uvádí podnikatelka na volné noze.
Nápad na vytvoření vlastních produktů vznikl na základě autorčiny frustrace z běžných obchodů s oblečením. „Dámská trička mají často velké, barevné a kýčovité potisky. Naopak pánská trička jsou většinou minimalistická s decentním potiskem. To jsem jim vždy záviděla,“ řekla Vahala.